Pastel pink jacket


Nadchodzi wielkimi krokami moja "ulubiona pora roku"- JESIEŃ. Oczywiście żartuję.. Jesień mimo tego, że ma jakieś tam swoje uroki, to przynajmniej dla mnie to najbardziej przybiająca pora roku. Dzisiaj wyjątkowo ciepła niedziela, więc postanowiłam, że przedstawię Wam jeden z moich ukochanych długich żakietów. Jest w kolorze pastelowego różu, ale łączę go z dużą torebką w kolorze bordowym, która za niedługo dopasuje się do jesiennych kolorów . Klasyczne, czarne szpilki i spodnie, biała koszulka na szelkach. Ostatnio dość często można zobaczyć mnie w tym zestawie. Zdjęcia wykonane dość szybko, ponieważ z początkiem września zaczęliśmy szkołę, a ja drugą klasę liceum. Zaczęły się rozszerzenia i codziennie wracam dość późno do domu, nawet z racji dojazdów, które mimo wszystko trochę zajmują. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu znajdę czas, żeby napisać coś więcej. Śpijcie dobrze ! :*








Żakiet - New Yorker | Spodnie/ torebka - Stardivarius | Koszula - Dresslink | Szpilki - Euro moda | Zegarek - House 

PAZNOKCIE : KOLOR SEMILAC | PYŁEK - NEONAIL 

SARAHAH : misiolinaa (Na pytania odpowiadam na snapchacie)

Komentarze

Popularne posty