O MNIE





Witajcie !
Mam na imię Kamila. 28.01 obchodzę urodziny. Uczennica I LO w Łańcucie o profilu językowym. Na blogu chciałabym pokazać trochę siebie, moich pomysłów na często dość proste stylizacje, czasami pojawią się tu makijaże, oraz zwykłe posty lifestyle. Interesuję się muzyką, dekoracją wnętrz, poniekąd fotografią. Zdjęcia wykonuję aparatem Nikon D3200 + 18-105 mm. Więcej dowiecie się o mnie, gdy zostaniecie na dłużej. Pytania możecie zadać w komentarzu. Tymczasem ja pokażę wam jeden z zestawów jakie przygotowałam sobie na dzisiaj. Od razu uprzedzam pytania. Mam mega białe nogi :D ! Dzisiaj wybrałam luźne, jeansowe spodenki z Reserved, które krojem przypominają trochę słynne spodnie typu boyfriend. Z racji tego, że pogoda była zmienna ubrałam szary, luźny sweterek ze Stardivarius'a, a pod sweterek ubrałam kołnierzyk. Mam nadzieję, że zobaczymy się w kolejnym poście już niedługo, bo ten to mały wstęp. Śpijcie dobrze ! :*





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty